Avoimet työpaikat Kirjaudu

ATA Henkilöstöpalvelut Oy

Sinustako ATA-Henkilöstöpalveluille seuraava Yksikön päällikkö?

Olli Malkavaara
20.09.2022

 

Sinustako ATA-Henkilöstöpalveluille seuraava Yksikön päällikkö?

Atan henkilöstöä vasemmalta oikealle: Harri Apell, Elina Petäjäniemi, Janne-Pekka Pesonen, Aretta Rundgren, Vesa Rockas ja Olli Malkavaara.

ATA-Henkilöstöpalvelut Oy tausta ja henkilöstö

Atalla on tällä hetkellä kuusi kokoaikaista toimihenkilöä, Kuopiossa Janne-Pekka Pesonen (alalla n.12 vuotta), Henna Rönkä (alalla n.3 vuotta), Olli Malkavaara (alalla n.9 vuotta) sekä Järvenpäässä Harri Apell (alalla n. 14 vuotta), Elina Petäjäniemi (alalla n. 18 vuotta) ja Vesa Rockas (alalla yhden vuoden). Lisäksi toimihenkilöstössä on yksi tuntityöläinen Aretta Rundgren, jonka vastuulle kuuluu sosiaalinen media. Henkilöstöllämme on kokemusta aikaisemmin alaltamme mm. Go Onilta, Baronalta, VMP:ltä, Staffpointilta, Duunipaikalta, Boltilta ja Selektalta, joten talostamme löytyy kattava kokemus alan toimijoista ja käytänteistä. Näistä olemme pyrkineet valitsemaan parhaimmat ja meille sopivimmat.

Kuopiossa toiminta käynnistyi loppu vuodesta 2018 ja Järvenpäähän perustettiin toinen toimisto 2020 syksyllä. Liikevaihtomme on kasvanut ensimmäisen vuoden n. 1,4miljoonasta vuoden 2021 3,2 miljoonaan. Vuoden 2022 liikevaihto tulee asettumaan 4,0-4,5 miljoonan väliin. Toimintamme on myös ollut kannattavaa läpi historiansa. Tavoitteenamme on saavuttaa 10 miljoonan euron liikevaihtotaso vuonna 2025.

Yksikön päällikön työtehtävät ja arki

Toimihenkilöiden työtehtävät pyrimme pitämään laveina. Konkreettisesti tämä tarkoittaa sitä, että meillä toimihenkilöt tekevät sekä myyntiä ja asiakkuustyötä kuin rekrytointiakin. Emme ole halunneet erottaa myyntiä ja asiakastyötä täysin omaksi työtehtäväkseen ja rekrytointia omakseen. Näin ollen sinunkin arkesi tulisi pitämään sisällään molempia työn puolia. Jonkin verran toki haluamme mahdollistaa kunkin tehdä niitä työtehtäviä, joissa ihmiset kokevat olevansa taitavia ja motivoituneita. Petäjäniemen Elina tekee esimerkiksi enemmän myyntiä, Malkavaaran Ollin vastuulla on markkinointiin ja viestintään liittyviä asioita ja Röngän Henna hoitaa vastuullisuuteen liittyviä asioita yhdessä toimistusjohtajamme Harri Apellin kanssa. Tällä hetkellä työn alla mm. WWF:n Green Office -sertifikaatti.

Viikon aloitammen yhteisellä viikkopalaverilla, jossa käymme läpi jokaisen toimiston ihmisten viime viikon sekä alkavan viikon työtehtävät. Muutoin pyrimme pitämään palaverien ja tarpeettomaksi koetun byrokratian minimissä. Järjestelmistä käytössämme on tuntikirjauksiin, asiakkuuksiin ja laskuttamiseen LikeIT sekä rekrytointiin TalentAdore. Muutoin perinteiset MS Officen tuotteet.

Päätoimialojamme ovat rakentaminen, teollisuus, tuotanto ja valkokaulus-/asiantuntijatehtävät. Toimialan tai asiakkuuden suhteen emme ole nirsoja, mutta keikkatyön välttämisestä olemme halunneet pitää kiinni. Uskomme vahvasti, että toimihenkilöillekin on mielekkäänpää panostaa pitkiin asiakkuussuhteisiin ja vakituisten työtehtävien rekrytointeihin kuin nopeatempoisen adhoc-henkilöstöpalvelun tuottamiseen.

Työsuhdetiedot

Yksikön päällikön tehtävä on vakituinen ja kokoaikainen. Tehtävän tavoitepalkkataso on 50 000+ €/ vuodessa. Yksikön päällikön palkkaus muodostuu kuukausipalkan lisäksi yksikkösi sekä yhtiön tuloksesta. ATA-Henkilöstöpalveluilla enemmäistä toimihenkilöistä ovat myös osakkaita, jota kautta osakkaille on myös mahdollisuus ansaita osinkoa. Toivomme löytävämme niin hyvin Yksikön päällikön, jotta haluamme tarjota hänellekin vastaavaa mahdollisuutta.

Mikäli sinulla herää tehtävästä tarkentavia kysymyksiä tai olet kiinnostunut kuulemaan lisää, niin ole yhteydessä:

Harri Apell, ATAn toimitusjohtaja

harri.apell@ammattitaitoa.fi
Puhelin 044 275 0700

Kaikkien toimihenkilöidemme yhteystiedot löydät täältä